فروش لباس تاناکورا ۲ واحد صنفی را در مشهد به پلمب کشاند ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است
سرخط خبرها

ادامه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مشهد | ۱۲۸ قطعه زمین در روستای گوارشک واگذار شد

  • کد خبر: ۲۱۷۵۴۳
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
ادامه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مشهد | ۱۲۸ قطعه زمین در روستای گوارشک واگذار شد
در ادامه طرح اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان مشهد ۱۲۸ قطعه زمین در روستای گوارشک شهرستان مشهد واگذار شد.

به گزارش شهرآرانیوز با گذشت بیش از سه ماه از آغاز طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان مشهد، آخر هفته گذشته روستای گوارشک میزبان جمعی از مسئولان و متقاضیان، برای قرعه‌کشی و واگذاری ۱۲۸ قطعه و تداوم ساخت‌و‌ساز در قالب این طرح بود.

در این مراسم فرماندار مشهد با بیان اینکه امروز یکی از بخش‌هایی که مردم را رنج می‌دهد، مسئله مسکن است، بیان کرد: معیشت از دغدغه‌های مهم مردم است که بر اثر تحمیل تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان و ناکارآمدی برخی مدیران با آن رو‌به‌رو هستیم.

محسن داوری با اشاره به اینکه بخش زیادی از درآمد مردم برای مسکن هزینه می‌شود، افزود: در خراسان‌رضوی و شهرستان مشهد بنا را بر حل این مشکل گذاشته‌ایم؛ لذا سه ماه است که موضوع تحویل زمین را در دستور‌کار قرار داده‌ایم. امروز هم در‌این‌روستا ۱۲۸ قطعه زمین قرعه‌کشی و هر قطعه به دو نفر واگذار خواهد شد. همچنین ۱۲۰ نفر نیز در روستای کشف صاحب زمین می‌شوند.

فرصت ۶‌ماهه برای عملیات ساخت مسکن

وی در ادامه تصریح کرد: تخفیف ۵۰‌درصدی هزینه‌های پروانه‌های ساختمانی در نظر گرفته شده است و مالکان می‌توانند بعد از واگذاری زمین، کار دریافت پروانه و ساخت‌وساز را آغاز کنند. انتظار داریم با تسهیلاتی که از طرف دولت در نظر گرفته شده است، در کمتر از شش ماه عملیات ساخت مسکن را شروع کنند.

فرماندار مشهد با اشاره به تسهیلات ۳۵۰‌میلیون‌تومانی با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت بیست‌ساله برای ساخت این زمین ها، افزود: این زمین‌ها رایگان است و متقاضیان برای آماده‌سازی زمین تنها مبلغ کمی پرداخت خواهند کرد. ذکر این نکته نیز ضروری است که زمین‌ها نباید خرید و فروش شود.

حفاری چاه برای آب شرب روستا

بخشدار مرکزی شهرستان مشهد نیز در این مراسم به برخی از اقدامات عمرانی و خدماتی در روستای گوارشک پرداخت و گفت: با هدف تأمین آب شرب موردنیاز روستا یک حلقه چاه با صرف ۲ میلیارد تومان حفاری شد. همچنین تعویض ۲ هزار مترمربع شبکه آب روستا نیز با نیم‌میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های انجام‌شده است.

حسن کاظمی در ادامه افزود: زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت ۴ هزار مترمربع و ترمیم و روکش آسفالت در‌این‌روستا در مجموع با ۱.۵‌میلیارد تومان و تعویض معبر نیز با ۲‌میلیارد تومان انجام شد. ۱۰۰‌میلیون تومان کمک‌های فرهنگی و بهداشتی نیز از دیگر خدمات انجام شده در‌این‌روستاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->